Wat doe jij?

Als Helpdeskmedewerker Telefonie & Internet ben je verantwoordelijk voor het aannemen en afhandelen van verzoeken per e-mail en telefoon van onze klanten. Je registreert alle verzoeken in ons CRM systeem en draagt zorg voor een correcte afhandeling. Jij zorgt ervoor dat bestaande klanten tevreden zijn en bij ons blijven. Tevreden klanten die ons aanraden bij andere ondernemers, dat is waar jij voor gaat!

Verantwoordelijkheden 

  • Aannemen, verwerken en registreren van verzoeken van eindgebruikers in CRM
  • Inkopen van mobiele hardware en simkaarten
  • Beheren en onderhouden van account- en contractgegevens 
  • Onderhouden van externe contacten met onze leveranciers
Afbeelding

Wie ben jij?

Je bent een 3e of 4e jaars student die op zoek is naar een bijbaan voor minimaal 1 jaar. Je bent voor minimaal 16 uur per week beschikbaar op de maandag en donderdag (eventueel een andere dag in overleg). Je bent een enthousiast persoon die service en dienstverlening hoog in het vaandel heeft. Je weet je staande te houden in een snel veranderende markt en hebt een flexibele instelling richting deze veranderingen. Enkele competenties zijn:

  • Sterke verbale communicatie skills
  • Serieus, nauwkeurig en dienstverlenend
  • Affiniteit met de telecommarkt

Wat bieden wij?

  • Prima (secundaire) arbeidsvoorwaarden
  • Een klein team met zeer betrokken collega’s
  • Een salaris van € 12,50 bruto per uur

Wie zijn wij?

Al 25 jaar helpen wij ondernemers goed bereikbaar te zijn. sTN is de telecompartner van het MKB en de brancheorganisaties Bouwend Nederland, Horeca Nederland, BOVAG, CBM en ANVR. Iedere dag bundelen wij onze krachten om betere prijzen te bedingen bij de grote telecomproviders als KPN, Vodafone en T-Mobile. sTN is een kleine en informele organisatie bestaande uit 20 personen en is gevestigd in Woerden. 

Reageren

Graag ontvangen wij jouw cv en motivatiebrief op:  sollicitaties@stn.nl.