Wat doe jij?

Als Servicedesk Medewerker Mobiel & VoIP ben je verantwoordelijk voor het aannemen en afhandelen van tickets per e-mail en telefoon van eindgebruikers. Eindgebruikers zijn (interne) medewerkers of deelnemende leden van Brancheorganisaties. De Servicedesk Medewerker werkt met systemen van onze leveranciers (providers), Freshdesk , registreert in ons CRM systeem en draagt zorg voor een correcte afhandeling van alle aanvragen. Zo zorg jij ervoor dat bestaande klanten tevreden zijn en bij ons blijven. Tevreden klanten die ons aanraden bij andere ondernemers, dat is waar jij voor gaat! Na je inwerkperiode is het draaien van diensten buiten kantoortijden onderdeel van je functie.

Verantwoordelijkheden 

  • Aannemen, verwerken en registreren van verzoeken van eindgebruikers in CRM
  • Inkopen van mobiele hardware en simkaarten
  • Beheren en onderhouden van account- en contractgegevens 
  • Onderhouden van externe contacten met onze leveranciers

 

Wie ben jij?

Je bent een enthousiast persoon die service en dienstverlening hoog in het vaandel heeft. Je weet je staande te houden in een snel veranderende markt en hebt een flexibele instelling richting deze veranderingen. Enkele competenties zijn:

  • Sterke verbale communicatie skills
  • Proactief, nauwkeurig en dienstverlenend 
  • Flexibiliteit

Wat breng jij?

  • Een dienstverlenende instelling
  • Affiniteit met de telecommarkt
  • MBO 4/HBO werk -en denkniveau
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je vind het leuk om aan de telefoon te zitten

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende baan in de constant veranderende wereld van telecommunicatie
  • Fulltime dienstverband
  • Prima (secundaire arbeidscoorwaarden zoals:
    - 27 vakantiedagen
    - Mobiel telefoonabonnement van de zaak
    - Aanwezigheidspremie
    - Na je proeftijd een contract van één jaar
    - Een klein team met zeer betrokken collega's

Wie zijn wij?

Al 25 jaar helpen wij ondernemers goed bereikbaar te zijn. sTN is de telecompartner van het MKB en de brancheorganisaties Bouwend Nederland, Horeca Nederland, BOVAG, CBM en ANVR. Iedere dag bundelen wij onze krachten om betere prijzen te bedingen bij de grote telecomproviders als KPN, Vodafone en T-Mobile. sTN is een kleine en informele organisatie bestaande uit 20 personen en is gevestigd in Woerden. 

Onze uitdagingen

Wij hebben de ambitie om sTN en de branche-labels (zoals KHN Telecom en Bouwend Nederland Telefonie) die aan het bedrijf verbonden zijn, verder te profileren in de markt. Ons doel is om de naamsbekendheid onder de leden van de brancheorganisaties te verhogen. Dit moet zich vertalen in groei in omzet en aantal leden.

Reageren?

Graag ontvangen wij jouw cv en motivatiebrief op:sollicitaties@stn.nl.