De voordelen van een zakelijk telefoon abonnement

Als ondernemer wil je altijd goed bereikbaar zijn. Of het nou om een gesprek met die ene belangrijke klant gaat of als een van je medewerkers iets wil vragen, ze moeten je kunnen bereiken. Een goed telefoonabonnement is daarom voor jou als ondernemer absoluut onmisbaar. Zo’n abonnement kun je natuurlijk privé afsluiten, maar een zakelijk telefoon abonnement is een veel beter idee. Wat is het voordeel van een zakelijk telefoon abonnement? We leggen het je uit.

 

 

"Tip speciaal voor bedrijven: Wil naast je persoonlijke telefonie je ook je zakelijke communicatie veilig en efficiënt inrichten? Ontdek hier onze professionele telefonie- en internetoplossingen voor bedrijven." 

1. Kosten aftrekbaar bij de Belastingdienst

De kosten die jij maakt voor zakelijke telefonie betaal je via de zaak. Dit is natuurlijk anders dan bij een privé abonnement. Omdat jij de zakelijke telefonie via de zaak betaalt, is het mogelijk om kosten hiervoor af te trekken bij de belastingaangifte. Dat scheelt toch weer. Bovendien krijg je voor je zakelijke telefonie een duidelijke factuur, waardoor je altijd het overzicht bewaart.


2. Flexibele oplossingen die bij jouw onderneming passen

Heb jij behoefte aan zakelijke mobiele telefonie of zoek je juist betrouwbare VoIP telefonie voor jouw bedrijf? Wat je ook zoekt; zakelijke telefonie kan verschillende vormen aannemen en zo is er altijd een oplossing die bij jou situatie past. Er zijn verschillende flexibele oplossingen, die met jouw bedrijf mee kunnen groeien. Dat is tevens een verschil tussen een zakelijk en een privé telefoon abonnement. Een bedrijf is altijd in beweging, waardoor een zakelijk telefoon abonnement flexibeler moet zijn dan een privé abonnement. Een zakelijk telefoon abonnement is ook eenvoudig te combineren met andere communicatiesystemen, zoals zakelijk internet.

 

 

3. Goede en betrokken service

Als jij een zakelijk telefoonabonnement afsluit mag je vertrouwen op een uitstekende service. We begrijpen dat je als ondernemer wel andere dingen aan je hoofd hebt dan jouw telefoon abonnement en dat het enorm belangrijk is dat je altijd bereikbaar bent. Daarom bieden we je de beste persoonlijke service en lossen we de problemen altijd zo snel mogelijk voor je op. Je hebt geen last van keuzemenu’s of wachtrijen, maar we zorgen ervoor dat je direct één van onze servicedeskmedewerkers aan de lijn krijgt.

 

4. Voordelige abonnementen speciaal voor ondernemers

Vroeger waren zakelijke telefoonabonnementen nog wel eens fiks duurder dan privé abonnementen. Dat is gelukkig niet meer zo. Als ondernemer ben je met een zakelijk telefoon abonnement zelfs goedkoper uit dan met een privé abonnement.

 

Twijfel je over een zakelijk telefoon abonnement?

Vraag jij je nog steeds af wanneer een zakelijk telefoon abonnement aantrekkelijker is dan gebruik te blijven maken van je privé abonnement? Of waarom een zakelijk telefoon abonnement voor jou de goede keuze is? Neem dan contact met ons op. We onderzoeken graag met je welke voordelen zakelijke telefonie voor jou allemaal heeft.

Terug naar het nieuwsoverzicht